bijvullen

Moet je eerst de nederlaag van het Nederlands team verwerken, (een onterechte nederlaag!), gaat vervolgens mijn links onder kies in scherven

Dao maakte zondagavond mooie dumplings met een knisperend randje. Pas toen ik de bordjes in de gootsteen plaatste en mijn tond op zoek ging naar iets vreemds in mijn mond, ontdekte ik dat de kies was gehalveerd.

Vanmorgen dus maar naar de tandarts. Ik moest bedelen voor een afspraak. Er was wel een tandarts beschikbaar, maar die kon er enkel naar kijken, en ik wist al zoveel dat kijken niet echt zou helpen.

Gelukkig was er een snelle patient, en dokter Chen kon mij zien en helpen.

“Luister.”, zei ik tegen dokter Chen, “Ik haat de tandarts. Het valt niet meer te benoemen als angst, het is een fobie.”

Dr.Chen, Amerikaan/Chinees begreep mij volkomen. Jammer dat hij even meldde dat wij toch wel verloren hadden van Denemarken, maar de oranje bril die ik opkreeg vergoedde veel.

Het bleek een merkwaardige vulling te zijn die was ontsnapt. In plaats van een kroon werd het dus een nieuwe vulling, ingeplaatst door mijn nieuwe vriend dr.Philip Chen, zonder een pijntje.

Plaats een reactie